Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Άσπρα μαλλιά!!!


Στο μαγαζί μου έχω κάποιες κάμερες που κοιτάνε προς την έξω πλευρά της βιτρίνας, (προς το πεζοδρόμιο). Και ακριβώς δίπλα υπάρχει και μια 37αρα οθόνη που δείχνει αυτό που βλέπουν οι κάμερες.
 Είναι κάτι που αρέσει σε πολλούς, μιας και περνάνε και βλέποντας τον εαυτό τους στην οθόνη, άλλοι κοιτάζουν από περιέργεια, πιτσιρικάδες κάνουν γκριμάτσες, και γενικά είναι μια καλή διαφήμιση.
Ένα βραδάκι λοιπόν κατά της 8 περνάει ένας κύριος κάπως ποιο μεγάλης ηλικίας και κοίταζε τον εαυτό του επίμονα στην κάμερα με έκπληξη.
Αφού τον είδα και κοίταγε με αυτόν τον τρόπο, πάω και εγώ προς το μέρος του να δω και εγώ τι του έκανε εντύπωση. Οπότε με το που με βλέπει λέει:
-          
      Ηκάμερα δείχνει καλά; (μου λέει)
-          Μια χαρά, γιατί ρωτάς;
-          Μα μου δείχνει τα μαλλιά μου κάτασπρα!!!
-          …. ε είναι που είναι νύχτα και χτυπάνε οι υπέρυθρες και επειδή δεν υπάρχει χρώμα στις υπέρυθρες για αυτό στα δείχνει άσπρα
-          Α εντάξει, γιατί είμαι 55 χρονών και με δείχνει για 75… (είπε με μισό χαμόγελο και έφυγε)


Μετά από κάνα δύο μέρες, ένα μεσημέρι ξαναπέρασε από έξω…
-          
Την κάμερα την έσβησες βλέπω!!!
-          Όχι δείχνει κανονικά, απλά ο ήλιος κάνει αντανάκλαση στην τζαμαρία και δεν φαίνεται καλά η οθόνη από έξω.
-          (Έρχεται λοιπόν μέσα στο μαγαζί, κοιτάει την οθόνη και μου λέει)
  Α εντάξει τώρα μου τα δείχνει μαύρα, μια χαρά!!!
-          Ε αφού σου είπα ότι το βράδυ ήταν οι υπέρυθρες που το έδειχναν έτσι
Και έφυγε ευχαριστημένος και χαμογελαστός…

Το ρεζουμέ της υπόθεσης είναι ότι ο τύπος είχε ποιο άσπρα μαλλιά και από μπαμπάκι, και όταν είδε την ημέρα τα μαλλιά του «μαύρα» ήταν από τον ήλιο που η κάμερα (για να αντισταθμίσει την υπερβολική φωτεινότητα του ήλιου) του τα έδειχνε ποιο «μαύρα» σε σχέση φυσικά με το φως του ήλιου!!!


Καλά, αυτός δεν έχει καθρέπτη σπίτι του;;; !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου